C&P

En tiosidors uppsatts är ingen match för en naturare. Jag har stressat hela dagen för att den ska bli klar så att inte mr. Brismark blir sur, när jag började dock... så tog det fem minuter, vad ska jag stressa över nu!? Jag börjar dock att tagga inför helgen, hoppas att mina kaffedrickandes kompanjoner vill vara med. Första uppgiften för Kappa: uppfinna en grogg/drink som är god(drickbar) med ett recept innehållandes valfri sprit och valfri kaffesort, revolutionerande. Då öppnar vi sveriges första kafé och bar i samma!
Idag var vi tre stycken kaffepappor av sex i skolan, det var jag, Alfons och han den andra killen... Sebastian. Dom andra verkar ha blivit sjuka, och jag vill minnas ett visst blogginlägg senast igår om hat mot de sjuka skriven av Tommy och Vincent, var var de idag då? ack ack. Tompa var säkert på stadsbiblioteket, Vincent var nog hemma och Chrille låg förmodligen hemma och jämrade sig för att han blivit sjuuuk. Mes. Meg. Juste, Chrilles nya namn är alla karaktärer i serier eller filmer som bara står brevid och kollar på hjälten, som Gordon i Batman eller Meg i family guy osv. Nu blir mitt rum infiltrerat av enhörnade monster så jag måste lägga på. This is McBryan speeking and goodnight New York.

cock and pussy.


Cock and Pussy (and Alfons)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0