Det är helt normalt

salsa bloggen, kommer inte vara i plugget imorrn hellerrrrrr, mest på grund av att skolk är så himla underbart plus min hosta låter värre än en islandshäst på metamfetamin. Blev riktigt lack på hostfan så medans jag satt och lekte med mig själv i badet började jag hyperventilera, som att "Nu jävlar vinner vincent över hostan". Istället började det sakta men säkert utbryta ett myrkrig i hela kroppen, ni vet så som man brukar känna i foten när man har sovit som ett retard. Detta övergick i att jag började kallsvettas, må illa och yra på vad jag tror var flytande hindi. Jag går livrädd in till min moder och undrar lite nyfiket om vi ska boka min plats på Hedvig Eleonoras kyrkogård. Hon skrattar mig rätt i ansiktet. "Haha, det är helt normalt."
Vad skönt!

/Vinnocence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0