LaxOchChilibearnaise

Idag har OskuldeN varit sjuk och gjort det enda en oskuld kan göra(se spanskt verb nedan). Det har varit ganska tråkigt. Men! Abd, han orientaliske grabben från matteboken med askort hår, kom förbi och åt en finfin middag med mig och min familj. Av en ren slump hade han även på sig en exakt lika casual stickad björntröja som min lillebror. You know what I'm talkin about! Tänkte nu böja mitt favoritverb i dess spanska mening.
Runcar

(yo) Runco
(tú) Runcas
(él, ella, usted) Runca
(nosotros) Runcamos
(vosotros) Runcáis
(ellos, ellas, ustedes) Runcan

Förresten, klart vi alla Kaffepappor ska med till Bad Gastein och åka rodel och dricka glüwein! Alfons och Vincent? En sista sak innan vi går tillbaka till oss kungsholmennaturares favoritsysselsättning (förutom Runcar) matteboken: Kan alla bli friska någon gång!?? Vart jag än vrider och vänder mig möts jag av snortsunamis från förkylda näsor, hesa röster från infekterade lungor men framförallt av hostningar... Dessa avgrundsdjupa och djävulska hostningar. De har förpestat min vardag i alldeles för lång tid nu, börjar få koncentrationsproblem. Ge dig virusfan!!

/Vinnocence & Tommy Westside

PS. Riverside MoFo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0