Andar och sånt

God afton, tänkte bara avlägga min visit utan någon riktig anledning, förutom att det är så Täglich och att det är ett alldeles extraordinärt namns dag idag, idag, idag. Och medan jag firade denna ypperliga händelse, med lass av Jean-Franscois äkta kladdkaka (ack så täglich), upptäckte jag, förbluffat, vårt brödraskaps sanna natur. När innebörden av uppenbarelsen faktiskt blev uppenbar för mig, mellan tuggorna med tidigare nämnda mumsighet, tedde det sig som det mest självklara av självklara ting. Kappa är egentligen Japanska vattuandar. Vi är måhända inte så stora till växten, men starka som troll och ena riktiga höjdare på rackartyg. Oroa er emellertid inte, de aktuella tragedierna i vårt kära hemland har inget med oss och våra små hyfs att göra. Stjäla smarriga bönor, figurera som froma skolpöjkar och titta under förnäma damers kimonos snarare, är sådant hör vår repertoar till. Morsning korsning och Ave Columbus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0