Hej helg

Heido helg det var roligt att träffa dig igen men det var synd att du förstörde den schyssta inläggs-streaken.
Allvar nu. Tycker om Micke P så himla mycket just nu, särskilt när drar så grymma citat att han hamnar på löpsedlarna när Japan går under och Lybien bombas. Jag citerar: "Jag älskar kola och rånare, det bara är så". Han är som Charlie Sheen fast inte på crystal meth hela tiden, en riktig karl.
En najs video för japanska barn om kärnkraftsolyckan.
Heido helg det var roligt att träffa dig igen men det var synd att du förstörde den schyssta inläggs-streaken.
Allvar nu. Tycker om Micke P så himla mycket, särskilt när drar så grymma citat att han hamnar på löpsedlarna när Japan går under och Lybien bombas. Jag citerar: "Jag älskar kola och rånare, det bara är så". Han är som Charlie Sheen fast inte på crystal meth hela tiden, en riktig karl.
En najs video för japanska barn om kärnkraftsolyckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0