Livet är surt.

Jag citerar Shaazam - "livet är bra, men jag har tröttnat på att Sveriges bästa rappare alltid kollar sig i spegeln samtidigt som ja". För livet är ju bra, eller hur? Trots allt plugg och skit. För mig så blev dagen bra då jag insåg att jag kan logga in på min Paps data genom hans videokamera. Han vägrar lämna ut sitt lösenord men har en funktion på sin data där den kan känna av ansikten - i exakt rätt ljus och omständigheter så kan jag logga in genom den! HAHA! PORRSURF HELA NATTEN PÅ PAPS DATA!Förresten så har jag kommit på något som alla kan se fram emot. Söndag varje vecka så kommer jag att recensera de toaletter jag besökt under veckan - med lite tur kanske det följer med några bilder.

Det är väldigt aktuellt i vår grupp just nu om elevkåren, kandidationer osv. Sociala utskottets ordförande - det tänkte jag bli, och Alfons ska bli PR. DÄRFÖR HAR VI GJORT SJUKT ROCKIGA BILDER!! :
 

Riktigt rockigt rockband. ROCK!


 
"It's supposed to be sideways"


 XOXOXOXOXO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0