Tetris syndrome med inte så mycket mer

Igår gick jag inte och la mig i så superbra i tid... Och redan här känns inlägget fantasilöst. Men för er som bryr er, jag kollade på avatar 8) På tal om film såg vi klart gökboet i skolan idag, filmen förtjänade utan tvekan sina oräkneliga oscars. Ska också vara ärlig och erkänna att ögonen blev något mer moist än normalt i slutet. Man liksom skrattade för att i nästa scen skämmas över det och istället känna en viss sorg.

Bara så att ni vet packade jag upp den sista halvan av resväskan i eftermiddags, 11 dagar efter hemkomst... Men dagens största händelse var nog ändå att Josefine nu klarat alla nivåer på sitt mobiltetris. Grattis babae!!!

Heido fina tjejer och killar! 

/Tompa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0