Facebookabstinens x2

Jag slutade blogga då jag lyckades få tag på en VPN-server av en snäll farbror så jag har kunnat komma ut på facebook ett tag. Nu verkar han ha ändrat lösenordet så jag är tillbaks på ruta ett igen, fml. Lite taskigt läge för jag tänkte vara smart och gratta ziri_cool när klockan slår tolv här, dvs sex timmar innan hon fyller år i Sverige. Tihi fett smart. hursomhelst, GRATTIS SIRI!
Jag har legat inne och försökt plugga hela dagen, inte ätit någonting för jag har haft jävligt ont i magen efter gårdagens gatukäk. Tror ni inte att pappa kommer upp nu med en låda gatukäk för att jag ska äta? Haha retard. Har beställt en fet burgare nu på roomservice, de måste tycka att jag är väldigt speciell. Inte bara för att jag beställer hamburgare vid midnatt utan också för att jag legat på rummet i kalsonger hela dagen, skickat ut fyra städare som velat köra "loom klining". Jag hoppas innerligt att det är room cleaning men man vet aldrig i det här landet. Just nu vill jag bara sova.
orkar inte koppla in telefonsjäveln för att lägga upp en fin kinesbild så ni får roa er med en enhörning jag hade på datan.
Orkar inte koppla in telefonjäveln för att lägga upp någon kinesbild så ni får roa er med en enhörning jag hade på datan, sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0