Facebookabstinens

Jag sitter i Shanghai i badrock, fett lyxhotell på 22a våningen men jag kan inte komma in på Facebook! Jävla diktaturland som spärrar alla bra sidor! Jag har iaf inte sovit på hur länge som helst eftersom att här är klockan på kvällen och i Sverige är den 10... Så jag kommer uppdatera mig själv här istället, hoppas att någon läser <3
Vi ska snart träffa släkten och gå oh äta något riktigt kinesiskt, tippar på ormsoppa! På tal om mat så hittade jag och min bror ett café som hette "Jackie Chan's Café"!!!!
JACKIE CHAN'S CAFÉ!!
Puss från Kina <3

Kommentarer
Postat av: bridgeman

NI HAO från elevkårsstyrelsen. Här är en snabb genomgång av estetdeltävlingen:



KG kom tvåa i musiken, sist i dansen och vann teatern. Södra vann både musiken och dansen - m a o lär de ha vunnit hela deltävlingen och vi lär ha kommit tvåa.



Minideltävlingen SÖG. Man skulle äta två bullängder - otroligt fantasilöst. KG kom näst sist.



Väntar spänt på att du ska komma hem så att jag kan ge dig dask i tecken. Puss å voff

2011-05-06 @ 22:21:01
Postat av: Anonym

fyfan vad du är snygg. knull i röven säger jag bara

2011-05-07 @ 03:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0