KINA, och annat skoj.

Woop woop, untzuntz och alla andra fjortizuttryck ni fjollor använder. Imorgon bär det av mot den kinesiska muren! Eller egentligen inte... kommer inte att se den kinesiska muren... MEN JAG KOMMER VARA I KINA! Landet MED den kinesiska muren och många kineser! Själv så är har jag bara lämnat europa en gång förut, hoppas verkligen att jag får sitta längst bak i flyget! (lost hallå!) Men jag kommer sakna Sverige också nu när jag är borta i tre år...

Jag kommer att sakna,
mitt xbox(!!!)
elevkåren
emos på plattan
ziri_cool (som jag idag försökte lära gilla dr pepper och entourage, hon sa att hon gillade båda men det känns som att hon inte gillade dr peppern. men det var ett tappert försök att inte göra mig ledsen <3)
mamma

det var det. ledsen om du inte blev uppskriven, men då kommer jag förmodligen inte sakna dig, kompis.

Här kommer några bilder på kineser!



Ha det bra i sverige mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0